tisdag 1 januari 2008

Lär dig mer om Google

Klicka för större bild

Visste du att det går att använda Google som kalkylator, valutaomvandlare och mycket, mycket annat? Och det finns möjlighet att göra en hel del roliga saker med sökmotorn. Ladda gratis ner boken 55 ways to have fun with Google (pdf, 228 sidor).

Några exempel på vad jag hittade i boken:
Jorå, den fungerar
Klicka på sidan, vänta 5 sekunder. Klicka igen. Och igen

Ni som inte gillar det som publiceras på min blogg (eller någon annan sajt) kan avreagera er på denna sida

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag sökte och fann att svarten var glittriga gullans vaktdjur i klondyke! intressant tycker jag. Jag fann att du ligger högs upp också:p/mowi

Svarten sa...

"glittriga gullans vaktdjur i klondyke!"

Jag fattar inte ett smack, men jag tror/hoppas det är något positivt :-)

Anonym sa...

Klart det måste vara positivt.att vakra glittriga gullan/mw