onsdag 13 februari 2008

Pretty (muslim) woman



Bildspel till Roy Orbisons sång Pretty woman (2:57)

Jag har ännu inte gett upp planerna på att bli en ledande modebloggare med massor av besökare. De två tidigare modeposterna har av min målgrupp (kvinnor) betecknats som pinsam respektive halvbra. Men skam den som ger sig.

Mitt tredje försök blir ett bildspel som jag själv satt ihop med
"lånade" bilder och musik. Några kommer förmodligen att bli lite sura för att jag "sexualiserar" tjejerna, andra blir irriterade för att jag inte framställer dem som vandrande tält. Själv hamnar jag, som vanligt, mitt i mellan och blir osams med de flesta.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har lyckats finna din nich min svarte vän i natten. Du ska få en klapp på kinden någon gång under natten gång.
GW

Anonym sa...

Jag önskar dej en riktigt bra helg.
Ser fram mot nya inlägg i modevärden.Mowi

Anonym sa...

Ett knippe av skönheter har du lyckats hitta! Som en bukett luktärter i olika nyanser.
Jag tror att du har tagit första steget in i modevärlden som stil ikon i scarves.
Jag tänker tillbaka på 60talet och Brigitte Bardot med sin rosa scarves knuten på hakan.
Här kanske din framtid ligger i en palett av färger och sunda vackra klädda modeller.
Vänliga hälsningar MW