måndag 9 mars 2009

Om kommentarer på bloggen

I natt upptäckte jag till min stora förtvivlan att det fanns 70 opublicerade kommentarer hos Blogger som väntade på granskning. Alla dessa skulle även ha tagit vägen via mitt e-postkonto, men har av någon för mig okänd anledning inte gjort det. Bara en del
av kommentarerna har kommit in.

Jag ber alla er som drabbats om en stor ursäkt. Några av er har fortsatt att skriva trots att era kommentarer inte har publicerats, det gör mig riktigt rörd och varm inombords. Ni är underbara. Tack!

I fortsättningen kommer jag även att dagligen kolla om det finns några kommentarer liggande hos Blogger. Jag lovar.

4 kommentarer:

nitza sa...

Så bra att även en gammal man som du lär dej. Hoppas bara du inte glömmer att kolla Blogger bara, minnet du vet. :)

Anonym sa...

tar åt mig av en så vacker bild, njuter av den vackra rosen undrar hur den doftar kan ana att den luktar gott.
wimsan

Svarten sa...

Det är lite socker & salt över er två - ni får själva försöka räkna ut vem som är vad :-)

Anonym sa...

Jag är söt som honung eftersom jag finns nånannanstans, kära du så många N en mäniska som jag kan skriva när jag se att du inte sagt NJET, Njet till mina inlägg når fram.
Nu nystar jag vidare, nystanet niger nogsamt, nu glädjs jag i natten över gammle Svarten
vill inte fråga Saltet hur många n det ska vara i .......
MW