måndag 18 maj 2009

Valfilm: Sverigedemokraterna 2010



Eftersom ett antal sverigedemokrater blev så upprörda över den första versionen av denna video, så bestämde jag mig för att putsa lite extra på den och lägga upp den igen. Se hur diskussionerna gick på ett forum för medlemmar i SD:s ungdomsförbund.

Upptäckte just en av de senaste kommentarerna till videons första versionen och fick mig ett riktigt gott skratt:

Säger inte demokratin att alla får tycka och tänka som dom vill?
Så sluta snacka skit om sd.

2 kommentarer:

nitza sa...

Jag älskar dom små pojkarna IQ i topp, åtminstånde när det gäller att hitta på tok.

Håkan L sa...

Jag röstar, arbetar för och är ansvarig för att SD kom med i TV första gången 2006 i Insider TV3. Men jag tycker den här valfilmen var jävligt rolig. Ha ha ha! Han verkade ju så blind i sitt hat så man skulle kunna tro att han var vänsterextremist!! Hahaha!