söndag 27 december 2009

Test: Videofy.me



I natt på jobbet snubblade jag över en internettjänst som heter Videofy.me. Jag hade faktiskt aldrig hört talats om den tidigare. För att få använda tjänsten måste man göra en ansökan och min blogg skulle granskas för att eventuellt godkännas. Det kunde ta en till två veckor. Nu vid lunchtid vaknade jag, när jag kollade e-posten upptäckte jag att min ansökan redan var beviljad.

Självklart måste jag genast ladda upp en video och se hur tjänsten fungerar. Ni som är flitiga besökare på bloggen (det finns ett par stycken) har kanske sett videon tidigare.

2 kommentarer:

Svarten sa...

Asså, videofy.me skrev att reklamen skulle vara anpassad till bloggens innehåll och den första reklam som dyker upp handlar om farorna med alkohol. Har jag kanske skrivit för mycket om Guinness och annan öl?

Svarten sa...

Nä, det här var inget för mig. Man måste ju ha tusentals besökare per dag om det ska vara någon idé.