lördag 9 april 2011

Melodikrysset, vågrätt 8: Oh Laura



Jaha, då har det hänt igen. Melodikrysset på SR P4 har ännu en gång slagit till. De frågade efter namnet på den svenska grupp som spelat in sången Release Me. Eftersom alla radiolyssnare inte är lika musikaliskt allmänbildade som mina bloggbesökare var det många som googlade efter rätt svar. Vid en googling på sångtiteln kommer min blogg upp bland de tio första träffarna och det blev invasion på bloggen under några minuter. Jag tittade tillfälligt in på bloggen och blev tvungen att gömma mig bland muslimerna i högerkolumnen för att inte bli nedtrampad.

Detta tar jag som ursäkt för att ännu en gång lägga upp min egenhändigt hopklippta video till sången. Naturligtvis citerar jag också den enda kommentar som skrivits om videon på YouTube:

"Great MTV! Love the sound track and the timing of the vids! Well done and keep it coming!"

1 kommentar:

benny sa...

hur gammal ska man egentligen vara för att kunna be till gud? :)