söndag 10 februari 2008

Modetrend - arabisk make up



Som jag konstaterade för ett par dagar sedan, så är modebloggar väldigt populära. Sveriges mest besökta blogg pysslar naturligtvis med mode och har ungefär lika många besökare per dag som jag har under en hel månad.

Självklart försöker jag hänga på modetrenden, men min första bloggpost om mode kapades i jämnhöjd med fotknölarna av kvinnor
- både i en bloggkommentar och i det verkliga livet.

Kvinnokläder är kanske inte riktigt min grej. Men nu är jag övertygad om att jag har hittat en vinnande nisch i bloggosfärens modemyller; arabisk make up. Det känns helt rätt.

2 kommentarer:

nitza sa...

Ja, kanske har du kommit rätt nu och funnit din grej. Vilket som så är sminkningarna otroligt vackra

Anonym sa...

Vackra ögon men vilken tid det skulle ta att få till så mycket färg och långa ögonfransar, jag skulle rent av behöva ta ut semester för det.
Så jag förblir naturell men har full förståelse om du skulle vilja ha några skönheter runt dej på jobbet.
Helt lätt kan du ju inte ha det med dina grottvarelser, men din reptilhjärna kanske gör att det fungerar. Ha inte glasögon på och hörselapparaten avslagen.
Ett litet råd på vägen!
Mowi