torsdag 12 juni 2008

John McCain laddar upp med ABBA



Musikvideo från 1977 med ABBA: Take a chance on me Text / Lyrics

Den amerikanska presidentkandidaten John McCain berättade nyligen i en radiointervju att han gillade ABBA. Innan han höll sina tal laddade han upp med Take a chance on me för att få ordentlig fart på adrenalinflödet.

Han har även skämtsamt sagt att om han blir president, ska han använda ABBA:s musik som bakgrundsmusik i alla Vita Husets hissar.

"Ingen gillar ABBA, men de har sålt fler skivor än någon annan i världen, inklusive The Beatles", säger John McCain. "Du har ingen klass om du gillar ABBA. Men varför går alla och ser Mamma Mia? Hycklare! Rent hyckleri! Jag generas inte över att säga att jag gillar ABBA."

Källa: Celebrities help Obama win image war The Star

1 kommentar:

Anonym sa...

Attan man börjar nog bli gammal och skiter i vad man ska tycka, helt klart tycker jag ABBA är bättre nu när jag lyssnar på dem än då de vr i ropet.Åldringsvarning på mig