söndag 20 januari 2013

Lilla Prinsessan


Det var några dagar sedan jag lyckades prestera åtminstone något slags inlägg, som att lägga upp en musikvideo. I dag finns heller ingen tid till bloggande. Jag har sovit större delen av dagen efter nattens arbete och efter uppvaknandet var det dags att sätta sig framför TV:n för att se fotbollsmatchen mellan Ghana - Dem. rep. Kongo i afrikanska cupen. Tyvärr lyckades inte Ghana behålla sin tvåmålsledning och det hela slutade 2-2. Det kunde varit värre.

I dag bjuder en stolt morfar på ett foto av Lilla Prinsessan som kom till världen för fyra månader och fyra dagar sedan. Hon är en babysimmare i världsklass. Men den karriären blir av naturliga skäl kort.

4 kommentarer:

MammaMarie sa...

Naaw, så bedårande söt!! Och vilka underbart vackra, stora, kolsvarta ögon, helt underbart. Jag förstår att du är stolt :)!

Anonym sa...

gud vilken söt liten bebbe, åh!

Svarten sa...

Hur ska jag förmå mig att säga "Nej, det får du inte!" när hon tittar bedjande på mig med de ögonen?

Jan sa...

SÖÖÖÖÖÖT!!!!!!!
(Litet tips när hon ber om något, blunda!)