fredag 1 februari 2013

Bortskänkes: Love, InshAllah


Jag har tidigare uppmärksammat boken Love, InshAllah. Ni kan läsa inlägget HÄR Jag läste ut den för länge sedan och nu står den bara i bokhyllan och samlar damm. Det är bättre att någon annan också får läsa den, tänkte jag och bestämde mig för att skänka bort den. Sänd ett e-brev (adress hittar ni under min profil) och säg Hej! så drar jag en vinnare efter midnatt på söndag. Jag betalar frakten inom Sverige. Jag kontaktar vinnaren via e-brev, så ni behöver inte skriva ut namn och adress när ni hör av er.

Uppdaterad 2013-02-04:

Vinnaren blev C.A. i Uppsala. Boken kommer på posten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Lägg gärna till mig som "muslimer som bloggar"

Bloggen heter ashah.blogg.se

Tack!

Asmmaa sa...

Hej! Vad snällt att du skänker den. Jag skulle jättegärna vilja läsa boken :) min mailadress är asmmaa.kanbour@hotmail.com

asmmaa.kanbour@hotmail. se sa...

Hejsan! Den här boken skulle vara perfekt för min vän!

asmmaa.kanbour@hotmail. se sa...

Hejsan! Den här boken skulle vara perfekt för min vän!