torsdag 1 maj 2008

Junior Natural på Uppsala reggaefestival



Musikvideo med Junior Natural: Fallback (4:09)

Live-video med Gentleman ft. Junior Natural i Stockholm

13-åriga Junior Natural från Uppsala framträdde redan vid fjolårets reggaefestival och kommer tillbaka i år. Kolla in festivalens hemsida och läs en artikel om Junior i Upsala Nya Tidning.

TT Spektra: Vad säger kompisarna om allt det här?
- Jag har inte berättat det för så jättemånga. Det känns nästan som att skryta, och skryt är det värsta jag vet, men de flesta som vet tycker att det är hur coolt som helst.

TT Spektra: Kan du koncentrera dig på skolan?
- Absolut. Skolan och kompisarna går före, just nu i alla fall. Det har vi bestämt i familjen.

TT Spektra: Hur känns det när du står på scenen?
- Jag vet inte... Innan är jag hur nervös som helst och vet inte vart jag ska ta vägen. Men direkt jag kommer upp på scenen och får mikrofonen i handen släpper allt och blir jättekul istället.

2 kommentarer:

Anonym sa...

imponerande ung grabb, och du är en imponerande äldre grabb som finner så mycket osett och olyssnat.MW

Anonym sa...

Du har verkligen en häftig röst! :) Lycka till med allt.