lördag 5 september 2009

Ana Gina - missa inte hennes videos



Ana Gina, en av bloggarna på länklistan Muslimer som bloggar, har börjat lägga ut heminspelade videos på sin blogg. Efter att ha sett videon hon lade ut igår är jag övertygad om att den tjejen kan gå långt som ståuppkomiker - om hon själv vill. Hon har tidigare gett ett litet smakprov på att hon även har en fantastisk sångröst.

Passa på att besöka hennes blogg nu så kan ni om något år, när media har rubriker om "årets stjärnskott", säga att "henne upptäckte jag redan på den tiden när hon lade ut sina första videos på bloggen".

2 kommentarer:

Gina sa...

HAHA,tack det värmer:D Din blogg är inte så dålig den heller:)

Svarten sa...

Läste på din blogg att du sökte till TV4 Idol i år. Det lilla jag hört av din röst är imponerande. Dessutom får jag intrycket när jag besöker din blogg att du fått ytterligare en rejäl skopa självförtroende.

Jag är bergis på att du kom med :-)