tisdag 15 september 2009

Idol: Grattis till guldbiljetten, Gina Dirawi

Gina%20Dirawi%20-%20Because%20of%20you

Gina Dirawi sjunger Because of you vid audition till Idol 2009.

Gina och hennes blogg, som finns med på länklistan Muslimer som bloggar, har jag skrivit om tidigare

När jag för en tid sedan fick veta att hon varit på audition för TV4 programmet Idol 2009 skrev jag i en kommentar att "Jag är bergis på att du kom med". Och visst gjorde hon det. I kvällens program från Gävle var hon en dem som gick vidare till slutaudition.

Just nu sitter jag vid en dator med begränsad uppdatering av programvaran och kommer tyvärr inte åt videon från hennes framträdande, men jag lägger in den när jag kommer hem.

Lyssna på en SR intervju med Gina om hennes arbete med att öka kunskapen om islam genom att besöka skolor och arbetsplatser i Västernorrland, Gina Dirawi, fredsagent från Sundsvall Läs artikel
i Dagbladet, Sprider information om sin religion

Inga kommentarer: