torsdag 7 november 2013

Eric Schwartz: Keep your Jesus off my penis



Ni som brukar titta in på bloggen någorlunda regelbundet - om det nu finns några som fortfarande gör det - har säkert märkt att det blivit längre och längre mellan inläggen och att de blivit kortare och kortare. Det är helt uppenbart att det här med bloggandet inte är något som jag prioriterar särskilt högt i dag. Det här blir inlägg 4 590 sedan februari 2006, inte undra på att en viss trötthet börjat smyga sig på.

Videon ovan lade jag upp på bloggen för över sju år sedan och upptäckte i dag av en ren händelse att den inbäddningen inte längre fungerade. Därav denna repris. För visst ska den finnas med på bloggen. Det tycker åtminstone jag. Och här är det jag som bestämmer.

Psst. Om ni låter videon rulla på efter slutet får ni höra Erics musikaliska hälsning till före detta presidenten George W. Bush. Bill Clinton finns också med på ett hörn - eller hur jag ska uttrycka det.

Inga kommentarer: