tisdag 2 maj 2006

Det var som f-n!

Jag gjorde en vilken-kändis-är-du-lik-test nu på morgonen. Laddade upp ett foto av mig själv och fick beskedet att jag till 66 procent liknade skådespelaren Michael Keaton.

Men sedan flög f-n i mig och jag laddade upp en bild på honom...ja, f-n själv, alltså. Väntade med spänning medan programmet läste in bilden och matchade mot kändisarna i databasen. Och nu har den moderna tekniken slagit fast att djävulen, med 62 procents sannolikhet, är en kvinna vid namn Angelina Jolie. Med tanke på bibelns skapelseberättelse om hur människosläktet drevs ut ur paradiset på grund av Eva, så var resultatet inte helt oväntat. (Jag undrar om procentsatsen hade ökat om jag retuscherat bort hornen på originalbilden).

Å andra sidan är det nog som Bob Dylan sjunger:
"Sometimes Satan comes as a man of peace".

Du kan göra testet här

Inga kommentarer: