söndag 21 februari 2010

Utrensning

Det har blivit lite glesare på länklistan Muslimer som bloggar Under den gångna natten tog jag bort 10-15 länkar som gick till adresser där bloggarna hade raderats eller belagts med lösenord. Bara så ni vet.

Jag vill också, för tydlighetens skull, ta tillfället i akt att åter  understryka att länklistan inte är någon "Mina favoriter", typ. Det finns bloggare på listan vars åsikter jag tycker mycket illa om. Men alla privatpersoner som är muslimer och bloggar på svenska är välkomna att finnas med på listan. Hör av dig med en kommentar eller ett e-brev om du vill tipsa om en blogg du tycker borde finnas med.

3 kommentarer:

Ida sa...

Har du habibafilosoferar.blog.se

:-)

fazeelas lilla syster :-)

Svarten sa...

Ida

Klart jag har :-)

Men vi blev nästan "ovänner" när jag lade till den, hon ville absolut inte vara med på listan och skrev fler e-brev där hon bad mig ta bort hennes blogg.

Adler sa...

Vilken tur då att du kunde fylla på listan med "antisionisten" och skicka vidare dina besökare till David Duke-videos :)