måndag 4 juli 2011

Uppsala reggaefestival 2011 - Ska'n'Ska



Ska'n'Ska spelade vid Solna Ungdomsfestival 2010 och medverkar även vid årets reggaefestival i Uppsala.

Om en månad, den 4 augusti, startar Uppsala reggaefestival och pågår under dagarna tre med mängder av toppartister. Festivalen började 2001 och är skandinaviens största musikfest helt inriktad på reggae. Enligt uppgift har förköpet av biljetter till årets festival gått bättre än arrangörerna förväntat.

När Pär Halldén, chef för Uppsalapolisens ordningsavdelning, i april i år intervjuades av SR Upplandsnytt sa han:

- Det är en fantastisk festival med väldigt bra artister och ett bra genomfört arrangemang som jag tycker ger ett mervärde för Uppsala kommun och Uppsala län. Från polisens sida har vi inget som helst emot det arrangemanget.

Under tiden fram till festivalen kommer jag att lägga ut musik med några av de artister som medverkar vid årets reggaefestival.

6 kommentarer:

Y+S sa...

Reggie är så härligt så önsskar vi kunde vara där då.

Sv: så paff jag blev att du titta in ochh så glad jag blev att du lämna en kommentar med.
Japp det är Minya vår lilla prinsessa och hon är liten för hon vägde knappt 500gr, sen vill jag inte ha närbild heller direkt.

Ha det bra och lnu ska jag läsa vidare i din teliastory- lycka till med dem!

Med kärlek Sara

Svarten sa...

Y+S

Ni skriver på er blogg att er dotter föddes 16 juni 2011. Bilden ni har lagt ut och som ni påstår föreställer er dotter publicerades i Kyrkans Tidning redan 12 maj 2010:

http://tinyurl.com/5tmgtln

Bilden har även förekommit i flera andra sammanhang:

http://tinyurl.com/6cchlqj

Y+S sa...

Va?
Det ska kollas upp för jag tog det med vår lilla kamera idag och las upp nån timme senare.
Tack för att du nämnde för det för som sagt kortet tog jag idag!
Tar bort inlägget tills jag kollat upp det

Med kärlek Sara

miriam sa...

Hejsan!

Intervjun kommer att läggas upp på hemsidan www.radiorgra.se men när vet jag inte exakt men jag återkommer! :)

Svarten sa...

Tack, Miriam!

Jag ska hålla ögon och öron öppna.

Svarten sa...

Y+S

Finns inte mycket att "kolla upp". Bilden är tagen av Ariel Schalit, en internationellt känd pressfotograf.