lördag 4 februari 2012

Melodifestivalen 2012 - i kväll börjar den



När jag tidigare skrev att jag i år skulle titta på Melodifestivalen enbart därför att Gina Dirawi medverkar som en av programledarna, då hade jag inte kollat in mitt arbetschema. I kväll jobbar jag, så något festivalande framför TV:n blir det inte tal om. Men programmet dyker förhoppningsvis upp i det välsignade SVT Play och då kan jag dessutom spola förbi de låtar jag inte orkar lyssna på.

Jag är oerhört imponerad av Ginas blixtkarriär, det var bara knappt tre år sedan hon på bloggen presenterades så här Men bara några månader efter det första blogginlägget hade jag insett att den tjejen hade potential att bli något riktigt stort och då skrev jag så här Det är därför jag så gärna vill se henne leda Sveriges populäraste tv-program - om nu någon händelsevis trodde något annat.

Melodifestivalens hemsida hos SVT

1 kommentar:

Iman Aldebe sa...

Jag är stå stolt över Gina. Hon kunde visa oss alla att man fortfarande kan lyckas oavsett bakgrund och tro. Go girl!