onsdag 27 december 2006

Topics from 192 countries

För en tid sedan blev jag tillfrågad om jag ville medverka i bloggprojektet Topics from 192 countries. Idén är att samla skribenter från 192 länder på en och samma blogg, som i stort och smått förmedlar en personliga bild av sitt hemland. Av olika skäl blev jag dessvärre tvungen att tacka "nej" till att deltaga.

När jag i dag tittade in på bloggen noterade jag att Sverige fortfarande inte är representerat, vilket jag tycker är tråkigt. Om du är intresserad av att bli Sveriges röst på bloggen kan du kontakta projektledaren via Topics from 192 countries (email-adressen finns längst upp på sidan). Bifoga gärna en länk till din svenska blogg och skriva några ord om dig själv.

Reglerna är enkla:

Endast en skribent från varje land.
Skriv på engelska.
Endast en bild till varje inlägg.

Inga kommentarer: