tisdag 10 februari 2009

Sverige är ditt och mitt land



Det känns alltid bra att få någon form av bekräftelse på att man lyckats i sitt uppsåt, att budskapet har gått fram. Därför blev jag riktigt glad när jag i kväll fick detta lilla meddelande i e-posten:

"Vad är det för jävla skitvideo du har gjort, " sverige är ditt land"...det är inte någon jävla invandrares land, Sverige är svenskens land och det är ingen plats för rasfrämlingar".

När jag på Tuben kollade in avsändarens profil och videos, fanns
det i stor sett bara filmer med klart nazistisk inriktnig. Hyllningar
till svenskar som frivilligt slogs på nazisternas sida, mycket motbjudande antisemitism, hyllningar till Hitlers tredje rike och liknande. Ja, ni vet, sånt som många sverigedemokrater öppet pysslade med tidigare innan partiet bestämde sig för att bli
"rumsrena" och sluta visa upp skiten offentligt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad ska lilla muslimkommunisten göra när Sverigedemokraterna sitter i riksdagen nästa år? Och Bryssel i sommar? Haha...

Anonym sa...

Ny demokrati satt också i Riksdagen, vart är de nu? Nazisterna tog över makten i Tyskland, och nu då? Dessa partier och deras hat, är som cancer..de kommer..de bränns bort och sen efter några års lugn, dyker de upp igen..i ny skepnad, med nya frontfigurer men med samma dumma argument. Rasfrämling..suck...

Svarten sa...

Min farfar brukade säga att "Man vet vart lössen har sin gång".