tisdag 22 september 2009

Gina på hugget - igen



Lägger ut Ginas senaste video för er som ännu inte upptäckt den här härliga tjejen och hennes blogg

Gina Dirawi är aktiv som fredsagent och besöker skolor och företag för att sprida information om islam. När Sundvalls kommun i år arrangerade firandet av Sveriges nationaldag den 6 juni höll Gina ett högtidstal vid det ståtliga och pampiga firandet på Stora torget.

Dessutom har hon en fantastisk sångröst och är en av dem som gått vidare till Idol 2009 slutaudition i Stockholm.

6 kommentarer:

Habiba sa...

Hej Svarten! Jag hoppas inte att du tog illa upp och tyckte jag tvingade dig att ta bort min blogg? Det var verkligen inte meningen.

Sen undrar jag bara..vad har inspirerat dig att skriva så mycker om islam och muslimer och samla så många muslimska bloggare? Jag borde kanske frågat tidigare...men jag är verkligen fascinerad?

Svarten sa...

Habiba

Det är fler som undrar. Se min kommentar:
http://tinyurl.com/m7xkpl

Habiba sa...

Det var lite det jag trodde faktiskt. Men vilken cool ide! Trodde aldrig att en icke-muslim skulle vilja engagera sig i att visa fram den där "nyanserade" bilden av muslimer på det här sättet.

Som sagt så hoppas jag veeerkligen att du inte tog illa upp förr då jag kanske lät lite irriterad eller nåt? Jag kan bli lite framfusig av mig när jag inte får som jag vill :D.

Tycker du gör ett toppenjobb med bloggen iallafall. Jag läser den flitigt ska du veta. Fortsätt!

Svarten sa...

Habiba

"framfusig"

Nja, snarare något förvirrad :-)

Habiba sa...

Hehe jo det erkänner jag att jag faktiskt är ibland...:D

Saladin sa...

"Ghina....kuli khara......kuli khara...."

[LOL]Roligaste på hela dagen.....rätt åt dig som snackar så sablans mycket...[/LOL]