onsdag 14 juli 2010

Bröllop i Jämtland


Jag har varit på bröllop i Östersund. En underbar upplevelse med massor av gäster. Bröllopet  hölls under öppen himmel i guds vackra natur. Vigselakten ägde  rum under "altargranen". Den ena brudens föräldrar gifte sig på samma ställe och hon är döpt där. Nu var det alltså hennes tur att gifta sig. Jag fick äran att överräcka ringarna till brudparet och passade strax innan på att ta det här kortet med vigselringarna vid min bordsplacering. Mer än så får ni inte veta eftersom jag placerat allt material i  mappen  "Bröllop_privat".

Jag stannade en vecka i Östersund i samband med bröllopet. När tid och lust sammanfaller blir det några rader om vistelsen i den härliga norrländska staden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig vecka du måtte haft och så fina de är brudparet
du har verkligen haft ett kalasväder på din semester jag hoppas på detsamma nu när det äntligen blir vår tur att vara lediga
wimsar runt inatten

Svarten sa...

Jepp. Jag ä-l-s-k-a-r Östersund och jämtarna :-)