torsdag 22 juli 2010

Channel 4 dokumentär: Koranen


Min "Att göra"-mapp blir bara större och större. Ibland klickar jag mig dit med ambitionen att börja ta itu med något av innehållet, men det slutar oftast med att jag stänger den efter att ha blivit fullständigt lamslagen inför allt som ligger ogjort i den.

I dag klickade jag mig ännu en gång till den fullproppade mappen och bestämde mig för att ta en snabb titt på en dokumentär om Koranen av brittiska Channel 4. Det slutade med att jag nu under förmiddagen såg hela programmet. Eftersom jag tyckte det var mycket intressant förutsätter jag att det kan vara av intresse även för andra.

Recension av dokumentären The independent 2008-07-15

Del 1 / Del 2 / Del 3 / Del 4 / Del 5 / Del 6 / Del 7 / Del 8 / Del 9 / Del 10 / Del 11 / Del 12

1 kommentar:

mywaytoislam sa...

oj tack så mycket, ska bli intressant att se!