söndag 15 mars 2009

Spotify: Ifrån Tomelilla till Trinidad

Ifrån Tomelilla till Trinidad med Ann-Louise Hansson.

Jag tänkte testa det här med att lägga in länkar till musik hos Spotify. För att kunna lyssna på musiken måste du vara ansluten till sajten, det blir du genom att få en inbjudan. Just nu finns det 713 invites under denna länk Men skynda dig, de går åt rasande snabbt.

Sedan skulle jag naturligvis uppskatta om någon kom med en kommentar hurvida de kunde höra Ann-Louise sjunga genom att klicka på min länk ovan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

fortfarande ljudproblem så kan inte hjälpa dig :P

nitza sa...

Ja det fungerade bra, men det är ett litet företag att stänga av apotify när man väl får den att låta.
Du får lära mej i veckan

nitza sa...

Ah det fungerar bättre än jag trodde, Ann-Louise ligger nu av någon annledning som en sorts favorit hos mej. Jag har lyssnat på hela skivan flera gånger, det var inte bara en låt du bjöd på