tisdag 26 februari 2008

Lil' Bits: Bump



Jag hade lovat min 16-åriga dotter att hon skulle få ta över datorn sedan jag lagt in ytterligare några låtar på spellistan Svartens soca och calypso Hon sitter bredvid mig och väntar tålmodigt.

- Kan du inte lägga in den där videon som jag gillar på bloggen, undrar hon.
- Vilken är det?

Hon klickar sig till Tuben och letar upp den.

- Jag kan ju inte lägga ut en video med rumpvickande småtjejer på bloggen. Det måste du förstå.
- Men du kan väl skriva att det var jag som ville det.

Jag tvekar.

- Snälla.
- Okej.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du kan, du är ju en fördomsfri och trevlig man.
Kul att se vad yngre väljer ju.mowi

nitza sa...

skylla från sej sådär! Skäms på sej.:) Låten är hursom medryckande.

Svarten sa...

Typisk schlagereffekt; jag gillar den inte, men sången fastnar likt förbaskat i skallen.