torsdag 2 juli 2009

Sara Tavares: Xinti



Musikvideo med Sara Tavares: Xinti

För nästan två år sedan, på morgonen 7 juni 2007, upptäckte jag Sara Tavares. Hur jag kan minnas det så precis? Jo, det blev naturligtvis ett blogginlägg I våras kom hon äntligen med en ny skiva Xinti Den tillbakalutade titelsången i videon med hav, sand och en somrig barfotastad passar mig alldeles utmärkt en dag som denna.

Att Sara tillhör den kategori artister som gör sig väldigt bra på bild
är min motiveringen till att lägga ut en länk till hennes fotogalleri

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ganska mysig låt men tyvärr gick det inte att kika på fotogalleriet men en skönhet gör sig väl alltid på bild det är värre för oss andra där bara en säck kan hjälpa upp det
så nu vet du varför jag jobbar på natten du svarte katt MW

Svarten sa...

Nu ska nog fotogalleriet fungera.

Anonym sa...

jajemen det gjorde det, bra foton nästan sådana vi skulle ta om vi hade något snyggt att ta på