söndag 25 oktober 2009

Guinness på O'Connors i Uppsala

Den irländska puben O'Connors vid Stora Torget i Uppsala har jag uppmärksammat tidigare på bloggen  Igår eftermiddag  var
jag där och drack en Guinness i väntan på att min dotter skulle dyka upp. Hon har lite svårt för att passa tider (vilket i det här speciella fallet passade mig alldeles utmärkt).

Trots att jag under en tid varit lite illojal
mot mitt loyalty card hos O'Connors blir jag som alltid vänligt välkomnad av personalen. Gabriel Karademir beklagade att jag missade Guinness 250-årsjubileum och ger mig som kompensation en snygg nyckelring (se bild) som på andra sidan har texten 250 remarkable years.

Ett litet tips: Om någon av er som läser detta vid något tillfälle funderar över en lämplig present till moi kan ni titta in på sajten Irish inspiration

Inga kommentarer: