fredag 2 oktober 2009

Against Me!



Musikvideo med Against Me! - Borne on the FM waves of the heart

Det började med att jag tänkte skriva något om att jag arbetar i helgen och därför inte kan slinka in på Buddy's irländska pub och avnjuta en Guinness serverad direkt från fatet. Ja, sedan snurrade det på. Jag hittade sången Pints of Guinness make you strong med Against Me!, en amerikansk grupp jag aldrig tidigare hade hört talats om. Den måste jag naturligtvis titta lite närmare på.

Bloggbesökarna tycker självklart att jag är slö, slapp och likgiltig som bara postar en ynka musikvideo, men ni skulle bara veta hur mycket tid jag i dag ägnat åt att läsa om och lyssna på Against Me!. Det är av ren omtanke om er, kära besökare, som jag inte breder
ut mig ytterligare om gruppen. Nu vet ni i alla fall att den finns. Mission Completed.

Inga kommentarer: