måndag 2 juli 2012

Tävling: Vinn succéboken "Love in a headscarf"



Under tågresor till och från Östersund läste jag ut boken Love in a headscarf av Shelina Zahra Janmohamed. Att den nu bara ska stå i min bokhylla till ingen glädje för någon annan känns lite dumt. Därför tänkte jag ge någon chansen att också få läsa boken, som fortfarande är i perfekt nyskick. Men en liten motpresentation förväntar jag mig. Det blir således en liten tävling - igen.

Skriv ett inlägg på er blogg, Twitter eller Facebook (eller alla tre, så får ni tre gånger så stor chans att vinna) och länka till detta blogginlägg. Sänd sedan länk/-ar till ert inlägg till mig (e-postadressen hittar ni under "Min profil"). Tävlingen pågår under hela min semester och jag drar en vinnare måndagen 16 juli och kontaktar vinnaren via e-post för namn och adress. Jag betalar frakten inom Sverige. Efter tävlingens slut raderar jag alla e-postadresser.

Uppdaterad 2012-07-17

Tävlingen avslutad. Vinnare blev bloggaren MammaMarie. Ett stort tack till övriga deltagare!

1 kommentar:

MammaMarie sa...

Hahaa....hon var rolig! Den boken skulle jag vilja läsa - får väl se om det blir ett inlägg så jag kan vara med i leken, men just nu verkar det rätt så torrt på den fronten, tyvärr :( . Men inshaAllah, vi får se. I värsta fall får jag väl gå och köpa den själv helt enkelt....