söndag 17 augusti 2008

Emma Bruun tog bästa sommarbilden

En dag som denna, när regnet oavbrutet vräker ner, det blåser och termometern visar på lite drygt 10 grader, känns det skönt att sitta hemma med en kopp kaffe och titta på härliga sommarbilder.

Upsala Nya Tidning har under sommaren haft en tävling där läsarna fått ladda upp sina bästa sommarbilder, sedan har man på nätet kunnat rösta på sin favorit. Vinnare blev 15-åriga Emma Bruun från Knivsta med bilden ovan. Läs en intervju med henne

Samtliga 1651 tävlingsbidrag som bildspel eller klickbara tumnaglar

3 kommentarer:

nitza sa...

Exakt så kännde jag mej innför morgonnatt men så tänkte jag på dej och genast så log jag istället.

Anonym sa...

Härlig bild om jag nån gång ser dej gäspa så! då kanske jag kan bli vinnare.
nattkram

emma! sa...

Åh vad kul att du bloggat om mig, eller ja om min bild! :)