tisdag 24 februari 2009

Två dagars bloggtystnad



Det är inte ofta det går två dagar utan att jag postar något på bloggen. Jag kan bara påminna mig att något liknande hänt en gång tidigare. Det var i månadsskiftet maj-juni 2006 då jag var inlagd på Akademiska sjukhuset för en komplicerad hjärtoperation. Då blev det faktiskt hela fyra dagar utan någon bloggpost. Men livet gick vidare ändå, solen gick upp och ner, jorden snurrade på som vanligt, människor grät och skrattade, föddes och dog.

Ni ska inte tro att videon ger någon antydan om vad jag ägnat mig åt under dessa två dagarna utan bloggposter, så är det inte. Videon klippte jag ihop av tre reklamfilmer från Guinness och lade till ett passande ljudspår. Möjligtvis kan videon reta en och annan öldrickande, rapande och fjärtande, homofobisk manschauvinist. Och det har jag inget emot.

4 kommentarer:

nitza sa...

Ja välkommen tillbaks uti rymden, jag funderade på om du tog mej på orden och tog rast.

Anonym sa...

Härligt att du är still going strong-on.
Härlig video ser fram mot att få prata med dej igen nån natt, hoppas bara elaka ögat inser att natten är lång och sätter sig och väntar på sin tur.
Kram från en wimsig nattuv

nitza sa...

skulle det där va riktat mot mej kansk. Hm tål att tänka ut någon ljuv hämd.

Anonym sa...

hmm saknade dig lite ;) förstod inte filmen hahaha men det är väl för jag är lite senil nu förtiden..