tisdag 2 juni 2009

Ut med alla invandrare



Jag förundras över allt detta hat som återfinns på nätet. I höstas när Halal-TV sändes laddade jag upp en harmlös liten video på Tuben och genast började det komma nedsättande kommentarer om de tre tjejerna och deras religion. I början raderade jag de mest osmakliga kommentarerna, vilket jag i dag ångrar, eftersom de faktiskt har sitt värde som dokumentation av den hatfyllda tid vi lever i.

Men, som den skamlösa och obotliga opportunist och besöksraggare jag är, så tänker jag lägga upp lite rasistiska och främlingsfientliga videos på bloggen. Jag ber om överseende om jag inte alltid lyckas fullt ut med mitt hatprojekt, det är liksom jungfrulig mark för mig.

2 kommentarer:

Saladin sa...

Dom här grabbarna är bara för härliga. Du kanske har sett deras andra videon med. Första gången jag såg denna upprepade jag den säkert 4-5 gånger och skrattade lika högt varje gång.

Anonym sa...

hahaha...fan vad bra video alltså..tack för att du lade upp den...ROFLMAO