onsdag 3 juni 2009

EU-valet 7 juni: E-brev från Evin Cetin

Kära vän och supporter,

I flera månader har jag använt dygnets alla vakna timmar till att samtala med dig och tusentals andra människor om valet till Europaparlamentet. Jag har varit i höghusområden, på kvarterspizzerior och i förortscentrum. Jag har velat driva en annorlunda och positiv kampanj om pizza-Sverige; alla de människor som lever utanför den yttersta makteliten och drabbas hårdast av den pågående krisen.

Jag står på socialdemokraternas lista, plats 29, och behöver många kryss för att bli invald. Förhoppningsvis kan det här mejlet övertyga dig om att kryssa för mitt namn. Här nedan har jag samlat ihop en del information om du vill veta mer om mig. Skicka gärna det här mejlet vidare till andra personer som du tror kan vara intresserade.

Nu på söndag är det upp till dig. Alldeles oavsett om du stödjer socialdemokraterna eller mig så hoppas jag förstås att du går och röstar! Demokratin växer sig lite starkare varje gång en person för första gången lägger sin röstsedel i det lilla vita kuvertet. Ta ditt röstkort och din legitimation i handen och promenera till vallokalen. Jag hoppas att vi träffas där!

Valhälsningar,

Evin Cetin

Hemsida
Facebook
YouTube-kanal
Fler YouTube-videos

Urval av artiklar i

Aftonbladet (Undertecknad av 46 pizzabagare)
NewsMill
ETC
Metro
VLT
Svenska Dagbladet
Expressen
Arbetarbladet
Länstidningen

Fler artiklar på Google nyheter

Inga kommentarer: