tisdag 13 oktober 2009

Gud är feminist


Klicka på bilden för större format

Alla tycker inte om henne, men många tycker något om henne. Upptäck konstnären Sarah Maple genom att klicka nedan vid Etiketter.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag jobbar, sover och hinner ibland äta lite. Något genomarbetat blogginlägg är inte att tänka på, men som alltid puffar jag gärna
för sånt jag själv gillar. Det finns så oerhört många kreativa och begåvade människor som har så mycket att förmedla. Själv är jag anfrätt av både ålder och latmask. Efter seglivat motstånd har jag slutligen accepterat att min kreativa period, som aldrig infann sig, inte heller kommer att infinna sig.

Magen kurrar av hunger. Jag ska dricka ett glas apelsinjuice. Gäsp.

3 kommentarer:

Habiba sa...

Svarten jag tycker du är jäkligt kreativ på din blogg! Jämnt får man se något nytt som du publicerar :) alltid lika intressant. Konstprojekt av muslimer och Gud vet vad mer som jag inte ens visste om :O!

Fortsätt! Man lär sig en hel del här :D

nitza sa...

Nu vänner är det dax för dej att tänka i ett bredare perspektiv, jag gillar din blogg, jag har absolut inget emot islam eller muslimer, men.................. Bara islamska bloggare och andra islamska inlägg börjar kännas för mycke för en vanlig svensk som inte fattar språket som det envisas att att använda sej av.

Svarten sa...

Nitza

Vilket ord förstår du inte? Gud eller feminist?

:-)