lördag 24 oktober 2009

Min dotter fyller 18 år i morgon


Jisses vad fort tiden går. Jag kan knappt begripa att den där lilla tösen som helt nyligen gick och höll mig i handen i morgon blir myndig Som den sociala tjej hon är blir det firande hela helgen;
igår med mamma, i dag med mig och i morgon med kompisarna.

Eftersom hon nu börjat blogga och lägger ut nytagna foton på sig själv så lägger även jag ut några bilder på henne. I morgon blir det självklart en video på bloggen med vår gemensamma favoritsång.

7 kommentarer:

mammamarie sa...

Man får gratulera. Särskilt då till dig, som nu blir "fri" från det övergripande ansvaret från en annan människa. Nu är det bara för dig att luta dig tillbaks o se hur hon hanterar allt du lärt henne...

Svarten sa...

MammaMarie

Efter att jag börjat läsa hennes blogg har jag blivit livrädd och skulle nog gärna vilja ha kvar det övergripande ansvaret ytterligare några år.

:-/

mammamarie sa...

Nu ser du hur jag har det....!

Anonym sa...

Skickar ett JÄTTEGRATTIS på 18-årsdagen via din blogg.
(det är inte klokt vade "de små liven" växer upp fort.
Snart är väl även DU morfar ;-)

Habiba sa...

Grattis till din dotter Svarten :D!

Svarten sa...

Anonym

Morfar?!
Hemska tanke.

Habiba

Tack. Det sänder jag vidare till henne.

Fazeela Selberg Zaib sa...

Stort grattis i efterskott! Snart skriver jag väl att Leah blivit 18... om tiden nu går så fort som alla säger att den gör...

Gud hjälpe mig...TONÅREN!