måndag 27 oktober 2008

Kramar till Osama



Abu Babu, Yallahrups egen terrorist, sjunger En krammer til Osama. Sången kommer från den julkalender för vuxna, Yallahrup Færgeby, som sändes i dansk TV (DR2) i december 2007.

Norsk TV (NRK3) kommer också att sända programmen med början 24 november. Avsnitten kommer att läggas ut på nätet dag för dag med början 31 oktober. Redan nu kan du se första avsnittet på NRK:s hemsida Här kan du se den norska versionen av sången

Kuriosa: Norska NRK laddade i dag upp videon på YouTube och kallade den Barna til Obama. De var snabba att ändra b till ett s.

Det kanske blir lite lättare för er att hänga med i den danska texten om ni kan läsa den samtidig.

En krammer til Osama

Der er så mange der tror at man er sur og trist
bare fordi man nu tilfældigvis er fundamentalist
Der er nu ingenting der ku være mere forkert
Kom til mig små drenge,
I skal ikke være genert

Bare fordi man har giftet sig med Allah
behøves man ikke være grim og gå med brillah
Man kan sagtens gøre noget ud af sig selv
selvom man bare skal ud og slå uskyldige ihjel

Refräng

Hvis du ser Osama,
giv ham en krammer
ikke et gok med en hammer
eller lænker der strammer
Det er noget der fremmer
glæden med det samme
og hiver smilet frem
Giv en krammer
En krammer til Osama x 3

Der er så mange der tror man er alvorlig
At vi aldrig går i bad og lugter dårlig'
Jeg tænker haha bare de vidst'
hvor meget grin og pjat man har
når man er fundamentalist

Er du klar over hvor lang tid jeg har brugt
for at barbere min krop lige så smukt
Lidt rødt på kinderne og så lidt gloss
Det er rart at være lækker når man skal ud at slås

Refräng

Jeg står nu frem -- og beder om et kram
så kom her min ven og tæl ned fra fem
Fem, fire, tre, to * BUM * ... en!
Bim bam bum, den vantro han er dum
Bum bim bam, jeg tror jeg bomber ham

Inga kommentarer: