tisdag 18 november 2008

Tävling: Vem är det?

Gissa vem bilden föreställer. Sänd ett e-brev med ditt förslag, skriv "Det är NN" i rubriken. Först rätta svar vinner en (inplastad) DVD med filmen Vargarnas dal

Ni behöver inte uppge namn och adress när ni lämnar ert förslag,
jag kontaktar den som först kommer med rätt svar. Alla felaktiga svar raderas omedelbart, inga e-postadresser sparas.

Tävlingen avslutas så snart någon kommit med rätt svar. Om ingen gissar rätt avslutas tävlingen söndagen 23 november, klockan 23:59.

Ledtråd: Personen på bilden medverkar i ett aktuellt tv-program. Bilden är manipulerad, på vilket sätt tänker jag dock inte berätta.

Tillägg:

Tävlingen är avgjord. Det först inkomna svaret var korrekt. Bilden föreställer Dalia Azzam Kassem i det omdiskuterade tv-programmet Halal-TV i SVT2

Originalbilden och ytterligare några manipulerade bilder av Dalia som jag hade tänkt lägga ut under veckan som ledtrådar.

Klicka på bilden för större format

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var lätt......... Tror jag, kolla din in korg
g

Anonym sa...

man är väl bäst.
g

Svarten sa...

Grattis! Snyggt jobbat.

Jag trodde det skulle vara jättesvårt och hade förberett flera ledtrådar i ord och bild.