måndag 1 augusti 2011

Modestyle - gratis digital modetidning

Uppslag i Modestyle

Efter att ha sett ännu ett avsnitt av Australiens Top Model kände jag mig inspirerad och började kolla runt efter mode på nätet. Jag blev glatt överraskad när jag upptäckte att tidskriften Emel hade lanserat en ny digital modetidning, Modestyle. Den kan hämtas hem gratis efter registrering. Du får också ett e-brev med en länk till tidningen.

Den knapphändiga informationen ger inte något klart besked om tidningen är avsedd att komma ut med fler nummer, men det blir i alla fall ett Modestyle Monday e-brev med tips, videos, tävlingar och annat. Ni kan gå in kolla vad som skrivs på deras Facebook-sida

Jag är definitivt inte rätt person att yttra mig om en modetidning som vänder sig till muslimska tjejer, men låt mig säga så här: Om jag fann ett nöje i att bläddra igenom 70 sidor av Modestyle, så borde den kategori läsare tidningen vänder sig till åtminstone tycka att det vore värt besväret att ta sig en titt.

Inga kommentarer: