onsdag 23 februari 2011

Ana Gina har fått nog av haram-poliser


11 kommentarer:

Habiba sa...

Det var sjukt bra sagt av henne känner jag!

Svarten sa...

Habiba

Hon är (nästan) lika klok som du :-)

Anonym sa...

Ååååh så bra skrivet. Som om hon tog orden ifrån min mun, känner exakt som henne i mycket av det hon skriver.

Iman Aldebe sa...

hon har rätt!

Bror till min Broder sa...

Vote Gina for next President (=Statsminister)

Svarten sa...

Bror till min Broder

President?

Hon kanske kan börja med en praktikplats i Jämtland...

Bror till min Broder sa...

Republiken dras ju tyvärr med hiskliga Härjedalen och där har vi ett antal fördomsfulla individer (även om glädjande nog EN S(ån)D(är) hotar att hoppa av om inte Samers rätt uppmärksammas.
Min förhoppning är att Gina skulle vara utmärkt att locka tillbaka väljare till ett, för mig närstående f.d. STORT parti.

Rahma sa...

Sååå sant! Det är det jag säger varje dag. Som muslim ska vi följa islam inte vad muslimer säger. Islam är det perfekta och muslimerna är inte ens nära pefektion! Älskar bloggen Svarten, keep it up!

Svarten sa...

Tack, Rahma :-)

Unknown sa...

Bra text, den är faktiskt universell.

Funkar lika bra om man byter ut orden islam och muslim mot kristendom, judendom, jude eller kristen.

Alla människor söker bekräftelse och uppskattning i sin egen grupp men glömmer gärna bort att i grund och botten är vi alla ganska lika oavsedd var vi bor, vilken hudfärg vi har eller vilken religion vi tillhör.

Fatima sa...

Amen to that!