söndag 25 april 2010

Dagens outfit

Jag trodde aldrig detta skulle inträffa på min blogg: Dagens outfit! Helt klart har jag besökt alldeles för många exhibitionistiska modebloggar. Nåväl. Jag kör hela racet...hahaha.

Byxorna är köpta på Dressmanns rea för under 200 spänn. Tröjan lyckades min dotter få mig att köpa för reapriset 99 kronor när vi besökte New Yorker igår. Halsduken är inköpt på Willys för 49 kronor (eller om det var 29). Handskarna köpte jag billigt på en OK-mack för många år sedan. Made in China, så de är förmodligen gjorda av skinn från strypta katter. Till detta ett par matchande svarta boots inköpta för halva ordinarie priset för ett par år sedan. Nu har högerkängan ett litet hål i sulan.

Som ni förstår är det här med  mode inte riktigt min grej...hihihi.

17 kommentarer:

Maryam sa...

Vad roligt med en dagens outfit :)

Svarten sa...

Maryam

Uppmuntra mig inte till fler dumheter :-)
Men tack ändå.

Miriam sa...

Alltså jag ta din senaste kommentar på min blogg som en komplemang eller :P ?! Du får gärna skicka ett svar på min blogg! :P

MammaMarie sa...

Ständigt överraskande! Jag tycker verkligen att ditt försök till att modeblogga vida slår dina försök till att matblogga! Jag mår nämligen inte illa - ännu....

Din "dagens outfit" är ju jättelyckad, bara det att den är väl underbyggd på mitt eget favorittema: REA! gör i alla fall MIG på bra humör ;)!

Svarten sa...

MammaMarie

"Jag mår nämligen inte illa - ännu"

Tja, vänligare kommentarer än så kan jag väl inte förvänta mig från dig :-)

MammaMarie sa...

Eeeh... What?! Jag som är så himla snäll jämt!

Fazeela Selberg Zaib sa...

Svarten, det var mig en jäkla fin vägg!

And you weren't that bad either... lol

Svarten sa...

Fazeela

Det är min dotters rum och hon har själv valt färgen på väggen, så inte ens det kan jag ta åt mig äran av :-(

Fazeela Selberg Zaib sa...

Hahaha well I tried...

Habiba sa...

Nämen! Se där :D vad djärvt av dig Svarten! I like the outfit, den är väldigt svart och klassisk :)

Håller med syrran..färgen på väggen är sjukt fin.

Habiba sa...

Haha la nyss märke till det svarta fåret (?)..fy vad söt!

Svarten sa...

Habiba

Du anar inte hur mycket tid jag lade ner för att få dotra att välja en annan färg. Om hon läser din och Fazeelas kommentarer kommer hon att köra ner dem i halsen på mig.

Svarten sa...

Det är en gorilla, Habiba. Den heter Svarten.

Saladin sa...

Ok, någon får väl träda fram och lägga av med alla vita lögner:

Svarten, bara för att du skriver om Kim Jong-Ils modeintryck så behöver du inte klä dig som honom! Dagens ungdomar, de tar efter kändisar stup i kvarten...tsk tsk tsk

Svarten sa...

Bananen

Hmm. Men halsduken är mitt eget lilla bidrag till The North Korea style :-)

Habiba sa...

Hahahaaa oj, kunde svära på att det var ett får! :O

Och jag märker att dotran din har bättre inredningssmak än du om jag får vara så frispråkig och säga så :p. Den är sjukt fin!

Svarten sa...

Habiba

Jag har lite taskigt färgseende.