torsdag 21 juni 2012

Tävling - Vinn 3 DVD-skivor


Sommar. Det betyder bland annat lägre aktivitet på bloggen från min sida och färre besökare. För er som ändock troget tittar in en vända lite då och då tänkte jag utlysa en tävling. Ni som känner mig personligen - IRL, som det heter på nätchattspråk - får inte delta. Sorry. Men alla andra är välkomna att vara med.

Första, och enda pris, är tre DVD:n: Idol 2004 (4 timmar), där Loreen medverkar, Tinas matresa i Sverige - Sommarprogram (172 minuter, textat på svenska) och Tinas matresa i Sverige - Vinterprogram (143 minuter, textat på svenska) Samtliga i inplastat nyskick.

Och vad behöver ni göra för att ha en chans att vinna dem? Fantasilös som jag är så kör jag en bloggklassisker: Skriv ett inlägg på er blogg, Twitter eller Facebook (eller alla tre, så får ni tre gånger så stor chans att vinna) och länka till detta blogginlägg. Sänd sedan en länk/-ar till ert inlägg till mig (e-postadressen hittar ni under "Min profil"). Tävlingen pågår juni månad ut. Jag drar en vinnare 1 juli och kontaktar den via e-post för namn och adress. Några frågor på det?

Inga kommentarer: