tisdag 8 december 2009

Min mycket inflytelserika blogg

"Svarten.blogspot.com är en mycket inflytelserik blogg. Endast 7,78% av svenska bloggar är mer inflytelserika. Bloggen har plats 1097 av 14108 rankade bloggar."

Det var beskedet jag fick när jag besökte den relativt nya tjänsten inflytande.se Mannen bakom sajten heter Ted Valentin och har utvecklat ett antal webbsajter. Läs mer om inflytande.se

Och hur seriöst är detta rankingprojekt? Ingen aning. Men så länge min blogg betraktas som "mycket inflytelserik" vill jag gärna tro på detta. Så klart.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!:)

Svarten sa...

Imam Abd al Haqq Kielans inflytande må vara betydande när det gäller finmedia, men inom bloggosfären är han...ja, se själva:

http://inflytande.se/blog/abdalhaqq.blogspot.com/

Anonym sa...

Vet inte om bror Haqq Kielan har sa mkt inflytande i wahabbi Sverige alls faktiskt... Fa ser hans goda budskap..Ma Allah swt vagleda dem/er.
Forstar inte varfor du ville namna hans blogg inte sa fint faktiskt man kan ju tolka det som en elak kommentar?Fy skams! Om du verkligen har goda avsikten kanske du kan ta och traffa denna gamla man och kanske ditt hjarta till slut skulle oppnas for var vackra religion.Ha lite respekt for de gamla han sitter inte vid datan dygnet runt som du verkar gora, vilket faktiskt ar sloseri med tid.mvh

Svarten sa...

Anonym

Må bloggbesökarna döma mig. De vet bäst.

Fatima sa...

Wow grattis till det, vilken ära! :)

Svarten sa...

Fatima

Tack :-)

Efter att ha tagit mig en närmare titt och jämfört med andra bloggar som jag vet ungefärligt antal besökare på, tycks det vara så att den allra viktigaste faktorn för en bra placering är antalet inlänkar till bloggen.

Fazeela Selberg Zaib sa...

Det är bara att gratulera Svarten! det är du värd! :)

Svarten sa...

Fazeela

Tack!

(rodnar)