måndag 20 september 2010

Nya djärva grepp i svensk politik



Jahapp. Så var valet över för den här gången. Själv hann jag inte rösta eftersom jag gick vilse i skogen när jag var ut och plockade svamp. Jag kom hem först när vallokalerna var stängda. Men det gick ju bra ändå, utan min röst. Äntligen ett parti i riksdagen med rötterna i den svenska myllan som kan skaka om lite och komma med nya fräcka idéer. Ett parti som är stolt över vårt kulturarv och vågar lyfta fram våra typiskt svenska traditioner, seder och bruk istället för att trampa omkring i den mångkulturella smeten. Ge järnet!

Låt oss inspireras av Stefans Sauks video från början av 90-talet.

6 kommentarer:

lea sa...

menar du allvar?

Svarten sa...

Lea

Jag är lika allvarlig som Stefan Sauk är i videon.

Saladin sa...

Jajamen, nu blir det drag i galoschen! Häng med!

Anonym sa...

The banana. Nog blir det drag. Ian Wachtmeister är ju rådgivare till Jimmie.

*hej-kom-och-hjälp-mig!*

Malinka P. sa...

det är sånt där som gör att man bör fundera på att förtidsrösta - för två val sen glömde jag att rösta. i år förtidsröstade jag för att vara säker på att det blev gjort. ett hett tips! =D

Saladin sa...

Ligator:

det var vad jag tänkte på :).