måndag 20 april 2009

Oh Laura: Release Me (repris)



Otack är världens lön. För sju månader sedan lade jag ut en mästerlig musikvideo på Tuben, den bästa jag någonsin gjort - och det vill inte säga lite. Till dags dato har den haft endast 136 besök, fått en (5-stjärnig) röst och en kommentar.

Kommentatorn besitter i och för sig en djupare insikt än de flesta, men det har inte (ännu) inneburit några feta anbud från musikbranschen för min del. Jag citerar: "Great MTV! Love the soundtrack and the timing of the vids! Well done and keep it coming!"

Å andra sidan sålde Vincent van Gogh bara en tavla under hela sin livstid...

*fniss*

4 kommentarer:

Bahlool sa...

haha så vi fr vänta tills du dör för att folk ska uppskatta dig..sweet :P

Mikaela H B sa...

jag röstade fullpott! Nu har du alltså 2 stycken 5stjärnor

nitza sa...

Nä min svarte vän i natten, jag uppskattar dej trots att du lever. Nedräkning nu tills vi blir grannar och kan gå ut och göra stan och dricka en hederlig öl, inte sånt där mörkt elände som du föredrar.

Svarten sa...

gwendolen & nitza

Jag är djupt rörd och oändligt tacksam! Varför är det (nästan) alltid kvinnor som är de klokaste och mest insiktsfull?

:-)