onsdag 11 november 2009

Michael Franti & Spearhead: Say hey



Musikvideo med Michael Franti & Spearhead: Say hey (I love you)

Såg alldeles nyligen slutet på Ellen talk show som gick i repris nu på morgonen. Det avslutades som vanligt med ett artistuppträdande. Det krävdes bara några takter innan jag förstod att det här var musik för mina trumhinnor. Mycket riktigt. Jisses, så bra de är.

Letade upp videon på Tuben och såg att den laddades upp för drygt ett år sedan och har haft över tre miljoner besökare. Jag hade aldrig hört talats om gruppen. Jag börjar sakta inse att min dotter har rätt när hon allvarligt och lite bekymrat säger: "Pappa, du hänger inte riktigt med längre".

3 kommentarer:

MammaMarie sa...

Det värsta är att jag tror att jag är hipp och med och följer alla trender i allt... men har för ett tag sedan förstått att så inte alls är fallet.

Förmodligen är det för att jag idag tycker att just min smak och mina åsikter BÖR vara de som trender följer - istället för att jag ska följa dom.

Svarten sa...

MM

Jag känner igen symtomen ;-)

Ahlam sa...

Alhamdulillah för det :)♥