fredag 12 juni 2009

Bokhylla



Mina dagar utan internet och stationär telefoni har jag redan skrivet om i tre blogginlägg När jag nyligen gick igenom åtta dagars e-post hittade jag två e-brev från Telias kundtjänst som publicerats som kommentarer på bloggen Telia är tydligen på hugget - ibland.

Nå. Vad har jag sysslat med under dessa dagar utan internet men med ett tvångsmässigt behov av att sitta framför datorskärmen?

Lite av varje. Jag har bland annat plockat fram några gamla PC-spel som jag inte spelat på många år. Bilspelet Need for speed - Hot pursuit 2 från 2002 var fortfarande väldigt kul att spela. Det är som jag alltid sagt; spelkänslan är det viktigaste, inte en massa grafiskt lull-lull. Länge leve Tetris!

Jo. Sedan gjorde jag en video om en av mina bokhyllor. Den kan ni se som en liten personlig presentation. Ni vet: Säg mig vad du läser och jag skall säga dig vem du är.

2 kommentarer:

nitza sa...

Jag hörde publiken, säg hej till publiken.
Jag gillade den filmen. Som jag sägen, nästa Bergman.

Svarten sa...

Nitza

...och jag som trodde du skulle skriva, typ: "Idioten var onekligen en passande personlig presentation."