lördag 31 december 2011

Till dotra och alla läsare



John Lennon - Give Peace A Chance

7 kommentarer:

Jan sa...

Världen går under den 21 december 2012. I alla fall enligt en Mayakalendern som tar slut denna dag eftersom krigsguden Bolon Yokte då kommer att nedstiga från skyn????????

Jag tror mer på dig och din bakgrundsmusik än jag tror på Mayakalendern!!!!!!

Gott Nytt År!
Med hopp om att 2012 kommer att bli ett FREDENS ÅR.

nitza sa...

Gott slut och Gott Nytt År till dej min Svarte vän i Natten.
Vi drabbas samman igen den 2/1.. Får väl hoppas dom lämnat någon godsak kvar till oss

Habiba sa...

Gott nytt år Svarten! Underbar låt också...

Svarten sa...

Tack och Gott Nytt År på er alla!

Habiba, hälsa till Fazeela.

nitza sa...

och det är vad jag får, till er alla.......... <jag som PÖSSAR på dej, mannenmannen

Miss A sa...

Happy new year Svarten :)

Svarten sa...

Det samma till dig, Miss A! Och grattis till ssk examen.