onsdag 25 augusti 2010

Gratis biljetter till filmen The American

Vad säger tjejen till vänster på bilden?
Eller vad tänker hon till höger?
Eller både och.

Den 10 september har filmen The American premiär i Sverige på en SF-biograf nära dig. Läs en kort presentation av filmen på SF:s hemsida. Jag har två biljetter till filmen som jag tänker ge bort. Det enda ni behöver göra för att få dem är att hitta på någon fyndig text till bilden ovan. Sänd ett e-brev till mig med ditt förslag. Min e-postadress hittar du under min profil. Du behöver inte uppge namn eller adress, jag hör av mig till den som vunnit och publicerar sedan det vinnande förslaget (och kanske ytterligare några). Om vinnaren har blogg, så länkar jag till den - om vinnaren vill det.

Tävlingen pågår till klockan 23:59 söndagen den 29 augusti. Biljetterna är giltiga till och med den 7 oktober 2010.

5 kommentarer:

rachelle sa...

haha roligt foto!
Jag har ingen fantasi men om jag mr på nåt så skickar jag det hihi

Svarten sa...

Rachelle

Försök. Det brukar inte komma in så många bidrag.

Anonym sa...

Rolig bild! Något vi ofta brukar säga till varandra och ofta få höra är: "Du har lite hår som sticker ut här!"
Det var det första jag tänkte på när jag såg bilden.

rachelle sa...

Hmm ok då säger jag

Blondinen säger - Där är han ju, Han kollar åt ditt håll!

Sjaltjejen tänker: peka inte du skämmer ut mig!!!

haha jag sa ju, jag är ganska fantasilös haha!

Svarten sa...

Rachelle

Haha...

Du ligger bra till för två biobiljetter :-)