lördag 7 augusti 2010

Kvällspromenad

7 kommentarer:

Ayaan sa...

Efter att Blondinbella läst boken "Kvinnornas islam" skrev hon "jag tycker att alla borde ta och läsa mer om Islam, ur en kvinnas perspektiv. Även om det är mycket jag inte håller med om, ger media en otroligt förvrängd bild av en religon som faktiskt är ganska fin."

sv:
Fattade inte direkt vad det har med mitt inlägg om ego boost att göra men okej. Blondinbella är en ganska klok tjej och om hon har sagt/skrivit det där skulle det inte förvåna mig. Dock så har jag aldrig läst "kvinnornas islam" och vet inte vem som har skrivit boken men ska se om det går att köpa den.

N* sa...

varför kommer inte min blogg upp direkt på senaste inlägg? den kommer efter 4 timmar??

Svarten sa...

Ayaan

Du skriver att du vill läsa Blondinbellas bok "Ego Boost" och jag citerar vad hon sagt om islam och media, som ett exempel på att hon är "en ganska klok tjej". Konstigare än så var det inte.

http://blondinbella.se/kvinnornas-islam/#Kommentarer

Svarten sa...

N*

Uppdateringen av "Senaste blogginlägg" beror på hur ofta Google indexerar dina inlägg. Det är inget jag kan påverka. Tyvärr.

nitza sa...

Me like promenaden mannen, kvittersakerna lät så fint, kommer om en vecka

Svarten sa...

Nitza

"Kvittersakerna" är en pålagd ljudfil :-)

Kent sa...

Skön promenad, herr Svartén ;)