lördag 7 augusti 2010

Varning för regregerat blogginlägg



The assumption song Text / Lyrics

På väg till jobbet i kväll satt jag mig vid kanten av Fyrisån, mitt emot området för den pågående reggaefestivalen här i Uppsala, och käkade stans bästa sushi från Raw like sushi Nu sitter jag här och känner mig deppig över att jag inte kan vara med på festivalen i år och läser i lokaltidningen på nätet att "Reggaelegender imponerade". Grrr! Livet suger.

Trots att jag försöker lyckas jag inte med självbedrägeriet att se det positivt och intala mig att jag är oumbärlig på jobbet och därför fick avslag på min ansökan om ledighet över helgen.

I detta eländiga psykiska tillstånd är jag ett lätt offer när en arbetskamrat tipsar mig om den här videon. Jag regregerar och hamnar någonstans i småskoleåldern. Dessutom är omdömet för tillfället så avtrubbat att jag bestämmer mig för att lägga upp videon på bloggen, trots att jag redan nu inser att jag kommer ångra mig inom loppet av några timmar.

2 kommentarer:

Christian Schickhardt sa...

The Assumption Song är ju bara sååå rolig, den kommer jag att sno från Dig, haha!

Svarten sa...

Christian

Bra. Då är vi kvitt :-)